این فروشگاه که در خیابان کاوه، تقاطع خیابان دولت در تهران واقع شده، با شعار «تازگی، نزدیکتر از همیشه» و با هدف ارایه تجربهای تازه و ملموس از خرید حضوری و همچنین تقویت زنجیره تامین سوپرمارکت آنلاین خود، فعالیتش را آغاز کرده است.
در این فروشگاه، مشتریان میتوانند تمام نیازهای روزمره خود را، از مواد غذایی، گوشت و پروتئین گرفته تا میوه، سبزیجات، نان تازه، نوشیدنیها و اقلام بهداشتی و آرایشی، در یک مراجعه یا سفارش تامین کنند.
هدف اصلی از تاسیس این مرکز، فراهم کردن تجربه خرید حضوری و سریع در کنار بهبود کیفیت، افزایش سرعت تحویل و جلب اعتماد بیشتر مشتریان به تازگی و سلامت محصولات در بستر آنلاین «دیجیکالا» است.
این فروشگاه علاوه بر ارایه تخفیفهای دورهای، اعلام کرده است که بهزودی به قابلیت خرید اعتباری نیز مجهز خواهد شد.
انتخاب موقعیت مکانی این فروشگاه، یک تصمیم دادهمحور بوده است. «دیجیکالا» با تحلیل دقیق دادههای فروش سوپرمارکت آنلاین خود در مناطق مختلف تهران، منطقه قیطریه را به دلیل تراکم جمعیتی مناسب، سطح تقاضای بالای کالاهای تندمصرف و دسترسی مطلوب شهری، به عنوان بهترین نقطه برای آزمایش اولیه این مدل فروشگاهی شناسایی کرده است.
این فروشگاه، سرآغاز یک برنامه توسعه بزرگتر از سوی دیجیکالا است و بر اساس اعلام این شرکت، قرار است تا پایان سال ۱۴۰۴ فروشگاههای حضوری FMCG دیگری در تهران راهاندازی شوند.

این اقدام در راستای استراتژی جهانی «تلفیق تجربه دیجیتال و حضوری» (Brick-and-Click) صورت میگیرد که پیش از این توسط غولهای فناوری جهان مانند «آمازون» و «علیبابا» نیز با موفقیت اجرا شده است.
لازم به ذکر است که «دیجیکالا» پیشتر نیز با افتتاح اولین فروشگاه حضوری خود با تمرکز بر محصولات دیجیتال در غرب تهران (مرکز خرید اپال)، این استراتژی را آزموده بود.
به گفته مدیران این فروشگاه، این اولین گام «دیجیکالا» در حوزه کالاهای تندمصرف است و این شرکت قصد دارد فروشگاههای حضوری متنوعی در زمینههای مختلف ایجاد کند.
آنها همچنین تاکید کردهاند که این مراکز فقط محدود به شهر تهران نخواهند ماند و به زودی وارد سایر شهرهای کشور نیز خواهند شد.