با گذشت حدود یک ماه و نیم از اعلام سهمیهبندی بنزین و حمایتهای همهجانبه اسنپ از رانندگانش در قالب تخصیص وام و میلیاردها تومان پاداش، حالا تاکسیاینترنتی اسنپ به عنوان پیشقدم در ارائه کمکهزینه خرید بنزین، طرح حمایتی ویژهای را با عنوان «کمپین ۱۰۰۱» آغاز کرده است. در این طرح که از شنبه ۳۰ آذر ماه شروع شده، باشگاه رانندگان اسنپ امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی فراوردههای نفتی، هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایشهای بالای هزار کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند. نحوه محاسبه هزینه دریافتی به این صورت است که هر رانندهای که ۱۰۰۰کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰کیلومتربیشتر، کمکهزینه خرید بنزین دریافت میکند. این هزینه مازاد بر سهمیهای است که پیش از این برای رانندگان تاکسیهای اینترنتی در نظر گرفته شده بود. خبر خوب اینکه طبق اعلام روابط عمومی اسنپ، مبلغ کمکهزینه فوق که در شروع طرح به ازای هر ۱۰۰کیلومتر ۱۰هزار تومان بوده، حالا در اقدامی ویژه دو برابر شده است تا رانندگان این سامانه بدون دغدغه بتوانند به کار خود ادامه دهند. به این ترتیب رانندگان عضو ناوگان اسنپ بابت هر ۱۰۰کیلومتر بیشتر، ۲۰هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین دریافت میکنند. لازم به ذکر است که کمکهزینه فوق هیچ محدودتی ندارد و هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده میشود.
پاتک اسنپ به تپسی
مطالب مرتبط
رویای دیجیتال هند چگونه هک شد؟ پشتپرده کلاهبرداری ۲۱۲ میلیون دلاری با «بازداشت دیجیتالی»
خبرنگاران «بلومبرگ» با بررسی هزاران تراکنش بانکی، پیامهای واتساپ و دفترچه خاطرات پلیس، جزییات تکاندهندهای از کلاهبرداریهای «بازداشت دیجیتالی» در…
متا برای تقویت چتبات خود با سیانان، یواسای تودی و فاکسنیوز قرارداد بست
شرکت متا در اقدامی تازه با چندین غول خبری از جمله سیانان و فاکسنیوز قرارداد همکاری امضا کرد. طبق این…
پیشبینی پدرخوانده هوش مصنوعی: گوگل در حال سبقت گرفتن از OpenAI است
«جفری هینتون»، معروف به پدرخوانده هوش مصنوعی، در مصاحبهای اعلام کرد که گوگل با تکیه بر سختافزار اختصاصی و مدلهای…
مرور کمپین «جادوی سیاه الانزا» در بلکفرایدی ۱۴۰۴؛ روایتی از یک کمپین یکپارچه که رکوردهای تازه ساخت
بلکفرایدی در اکوسیستم تجارت الکترونیک ایران، سالهاست به نقطه اوج رفتار خرید مصرفکنندگان تبدیل شده است؛ دورهای که برندها از…