بر اساس اعلام کارگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران)، رانندگان تاکسیهای اینترنتی که در هفته حداقل ۴۷کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰کیلومتر، ۷لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت میکنند و این اعتبار تا سقف ۱۰۰۰کیلومتر در هفته را پوشش خواهد داد. شرکت اسنپ در جدیدترین فعالیت حمایتی خود اعلام کرده که در قالب «کمپین ۱۰۰۱» درصدد است تا هزینه خرید بنزین رانندگان ناوگانش را تامین کند. به گزارش روابط عمومی اسنپ، باشگاه رانندگان این سامانه امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی، هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایشهای بالای ۱۰۰۰کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند. تمامی رانندگان عضو ناوگان اسنپ که ۱۰۰۰کیلومتر پیمایش هفتگی اولیه خود را فقط در اسنپ طی کرده باشند مشمول این طرح میشوند. نحوه محاسبه هزینه به این صورت خواهد بود که هر رانندهای که ۱۰۰۰کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰کیلومترِبیشتر، ۱۰هزار تومان هزینه خرید بنزین دریافت خواهد کرد. برای نمونه رانندهای که در پایان هفته هزار و ۲۲۵کیلومتر در سفرهای اسنپی پیموده باشد، بابت ۲۲۵کیلومتر اضافه، مبلغ ۲۲هزار و ۵۰۰تومان دریافت خواهد کرد. هزینه محاسبه شده شنبه هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده میشود.
رانندگان اسنپ علاوه بر اعتبار سهمیه، هزینه خرید بنزین هم دریافت میکنند
مطالب مرتبط
رویای دیجیتال هند چگونه هک شد؟ پشتپرده کلاهبرداری ۲۱۲ میلیون دلاری با «بازداشت دیجیتالی»
خبرنگاران «بلومبرگ» با بررسی هزاران تراکنش بانکی، پیامهای واتساپ و دفترچه خاطرات پلیس، جزییات تکاندهندهای از کلاهبرداریهای «بازداشت دیجیتالی» در…
متا برای تقویت چتبات خود با سیانان، یواسای تودی و فاکسنیوز قرارداد بست
شرکت متا در اقدامی تازه با چندین غول خبری از جمله سیانان و فاکسنیوز قرارداد همکاری امضا کرد. طبق این…
پیشبینی پدرخوانده هوش مصنوعی: گوگل در حال سبقت گرفتن از OpenAI است
«جفری هینتون»، معروف به پدرخوانده هوش مصنوعی، در مصاحبهای اعلام کرد که گوگل با تکیه بر سختافزار اختصاصی و مدلهای…
مرور کمپین «جادوی سیاه الانزا» در بلکفرایدی ۱۴۰۴؛ روایتی از یک کمپین یکپارچه که رکوردهای تازه ساخت
بلکفرایدی در اکوسیستم تجارت الکترونیک ایران، سالهاست به نقطه اوج رفتار خرید مصرفکنندگان تبدیل شده است؛ دورهای که برندها از…